Pergi taman permainan??

By . Syazzy . - 10:10 AM

hari ni aku terpaksa pergi office ayah aku. sebab mak aku yang ajak. dia suruh aku bukak blog dia. sebab dulu aku ada edit blog dia, lepas tuh aku privatekan blog dia ( kononnya blog dia belum siap, tuh sebab aku privatekan ) lepas tuh, dia BISING kat telinge aku, suruh bukak balik. aishh ! =.='

baik aku bukak sebelum dia merajuk. ngaa : pp

ehem ! korang ada perasan tak aku sekarang ni ada lain sikit? atau, ni mesti tak perasan neyh ~ korang nak tahu tak ape yang lainnya? korang perasan tak sekarang aku bahasakan diri aku dekat blog ni ' Aku '? sebelum ni kan ' Saya, Syaz '. haaa ~ aku baru je tanya dekat mak aku tadi. aku cakap dekat dia, kalau aku bahasakan diri dekat blog ni ' Aku ', orang akan anggap yang kita ni kasar tak? lepas tuh, mak aku cakap, MANA ADA. sebab blog ni ceritakan tentang diri sendiri. terpulang pada diri sendiri. samada nak bahasakan diri tuh ' Saya, Aku, (Nama) '. tapi, apa yang pasti, kalau guna ' Aku ', panggilan tuh takan menunjukkan kita orang yang kasar. pada korang betul kerp? pada aku memang betul. KUTT ! =.=' . sebab blog masing-masing ada panggilan masing-masingkan? maj-ji (betul tak)? ^.^

haaa ! korang ada tengokkan blog aku macam mana? ( adushh ! mesti lar tengok. kalau tak, macam mana korang baca blog ni kan? sengal betul aku ! =.=' ) hehe. aku sebenarnya minat sangat dalam bidang jurugambar. aku tak tahu kenapa aku minat bidang ni. aku pun tak ingat macam mana bermulanya aku suka jadi jurugambar =.=' *pelupa sikit =.='* ngee. jadi, blog aku sekarang ni, aku ade masukkan tentang gambar yang aku selalu juga ambik. itu sebab, banner dekat blog aku neyh ' PICTURESQUE PHOTOGRAPHY '. kak lynn ( akk num 2 ) dia yang bagi aku idea letak nama tuhh. jadi, mulai sekarang, aku buatkan blog aku, penuh dengan gambar-gambar yang aku ambik. ataupun, gamba orang lain ambik. ( mungkin ada yang nak suruh aku letak ke ) aku tak kisahh. ^.^ . cari aje aku dekat facebook. aku akan ada selalu disisimu ( lain macam jerk bunyik =.='. geli pulak aku) adeii. haha.

tadaaa ! hari ahad, sepupu aku datang rumah. anak dia boleh di katakan ramai jugakk. bila dah petang sikit, agak-agak macam redup sikit, kitaorang pergi taman. lepas tuh, aku ikut sekali diorang pergi taman. dan tak lepas juga ! sudah semestinya ambik gambar diorang. nasib baik diorang jenis orang berphoto. tak kaku biler depan camera. senang aku nak suruh diorang posing mautt punyaa. haha

dari kiri : ocha, uman, sabrina, yaya ^.^

depan yang 'over'. hahaha

akak dan adik ( ocha & uman )

tadaaa ! : DD

ocha & sabrina ( sepupu dan sekupu ) : pp

itu lar hasil yang aku tangkap gambar diorang. dan aku editkan lagi. kasi nampak cantik. KUTT O.o. ngee. kalau ada apa-apa nak tanya, comment saja ok dekat bawah ni ^.^

Buhbye ! Semoga kita bertemu lagi. ' Jagbyeol ' ( ' selamat tinggal ' dalam korea ) ^.^

  • Share:

You Might Also Like

3 Komen (:

  1. haha. akan ku sampaikan salam mu : pp. ngee

    ReplyDelete
  2. cantek sesangat! akk ssuai jado photographer~ KOT... ngee~ xp

    ReplyDelete